Ez az oldal (és egyes külső összetevői) cookie-kat (sütiket) használ a felhasználók hitelesítéshez és a látogató statisztikához. Elolvastam és az Ok gomb megnyomásával elfogadom ennek tényét és az ÁSZF-ben foglaltakat is.

Jelenleg 101 vendég és 5 tag online

Üdv, Vendég
Felhasználóinév: Jelszó: Emlékezz rám

TÉMA: Amerikai rombolók

Amerikai rombolók 1 hónapja 2 hete #47225

  • BAGETT [TEAM]
  • BAGETT profilkép
  • TÁVOL
  • Hajómester
  • Hozzászólások: 141
  • Köszönetek száma: 82
leopardusz beküldte:
Üdv, lenne egy olyan kérdésem, h a Fletcherre a harmadik slotba a torpedótöltést vagy az ágyúk töltését gyorsitó felszerelést érdemesebb tenni? Gondolom attól függ, h inkább gunboat vagy inkább torpedós ez a romboló... Hm? :)

Fogós kérdés. Mikor a Benson-t megvettem még egyértelműnek látszott: gunboat, szóval gun. A torpedói úgyis csigalassúak, nem érdemes rájuk kihegyezni a gépet. A Fletcher és a Gearing viszont már inkább amolyan mindenesek. Egész értelmes torpedók, 2x5 darab... majd meggondolom ha a Gearing meglesz, addig elleszek ágyú-töltésgyorsítóval és a + 2800-3500 HP-val. Az Adrenaline Rush is dob majd időnkként egy kicsit a töltéshez.
Aki nem tud úszni, ne másszon fára, mert elüti a villamos.

Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Amerikai rombolók 1 hónapja 2 hete #47226

  • PzPuma [HNF]
  • PzPuma profilkép
  • TÁVOL
  • Korvettkapitány
  • Hozzászólások: 1024
  • Köszönetek száma: 1275
Storm beküldte:
Ezt így nem lehet kalkulálni. Az a fél másodperc is hosszú távon 1v1-ben sokat számíthat. Inkább az dönt, hogy mennyire játszol agresszívan. Közel az ellenséghez vagy kicsit távolabb biztonságosabb vizeken.
De lehet, mennyi is az a fél mp ?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Amerikai rombolók 1 hónapja 2 hete #47227

  • leopardusz [T-F-K]
  • leopardusz profilkép
  • TÁVOL
  • Fregattkapitány
  • Hozzászólások: 2104
  • Köszönetek száma: 1069
Akár félóra, akár 5 sec a töltésidő, ugyanannyi százalékot gyorsit rajta :P
Amugy meg, 12 százalékot gyorsit az ágyún, 3 sec helyett 2.6 lesz a töltésidő, az pontosan 12 százalékkal több sebzést jelent egységnyi idő alatt ;)

A torpedógyorsitó 15 százalékot gyorsit amúgy, de gondolom nem ez a 3 sz. különbség kell döntsön. Hanem h melyik a jelentősebb sebzésszerzési eljárás nála, az ágyúzás v a torpedózás? Magyarul, a Fletcherrel mivel visztek be több sebzést, az ágyúkkal v a torpokkal :lol: ??

Szerk.
De na, azt hiszem kezd világosodni hogy a torpedókkal lehet igazán sebzést bevinni vele :dry:

Szerk2.
Hmmm, ilyen alapon a kapitányi skilleknél is érdemes a torpedótöltés gyorsitót is feltenni neki, nem? Ha jól számolom, a fejlesztett torpedó a kptányi skillel meg a modullal 81 sec alatt tölt be, az már igazán emberbaráti ;) .
Utolsó szerkesztés: 1 hónapja 2 hete Írta: leopardusz.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Amerikai rombolók 1 hónapja 2 hete #47230

  • BAGETT [TEAM]
  • BAGETT profilkép
  • TÁVOL
  • Hajómester
  • Hozzászólások: 141
  • Köszönetek száma: 82
Ez így van Leopardusz. És torpedónál bizony tizen-egynéhány másodpercről beszélünk. Mégis az ágyúkra szavazok.

Torpedónál ritkábban van lehetőség direkt egymás után elereszteni akár csak két sorozatot. Többnyire van lehetőség visszahúzódni és újratölteni, ha meg nincs, akkor nem az a pár másodperc fog kihúzni a csávából.

Ágyúnál azért elég gyakori, hogy ha már egyet lőttél inkább folytatnád. Ha már egyszer elment az álcád azért, ha füstben sziget sarka mögül lövöldözöl, akkor azért. Főleg ha folyamatosan nyomod a gombot és nézed érzed hogy valaki valahol éppen nagyon nem szeret : D
Aki nem tud úszni, ne másszon fára, mert elüti a villamos.

Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Amerikai rombolók 1 hónapja 2 hete #47231

  • leopardusz [T-F-K]
  • leopardusz profilkép
  • TÁVOL
  • Fregattkapitány
  • Hozzászólások: 2104
  • Köszönetek száma: 1069
Ez is igaz, csak közben rájöttem arra is, h az ágyúval csak lövök-lövök, de alig sebzek valamit... :lol:
Utolsó szerkesztés: 1 hónapja 2 hete Írta: leopardusz.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Amerikai rombolók 1 hónapja 2 hete #47235

  • metalrobi [HNF]
  • metalrobi profilkép
  • TÁVOL
  • Főtörzsőrmester
  • Hozzászólások: 115
  • Köszönetek száma: 63
Tapasztalatom szerint a DD 1vs1 csaták kimenetele azon múlik, hogy mennyire lősz pontosan, és mennyire manőverezed ki az ellenfél lövéseit. Tehát a játéktudásod és a hajód ismerete többet számít ilyenkor.
Minden másra ott a torpedó :D
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Amerikai rombolók 1 hónapja 2 hete #47238

  • BigaC [T-F-K]
  • BigaC profilkép
  • TÁVOL
  • Fregattkapitány
  • Hozzászólások: 2479
  • Köszönetek száma: 1574
Ha már a rombolóknál vagyunk. Itt nekem a rombolóknál nagyon szétválik az, hogy mire törekszik az ember, sebzésre vagy hogy nyerjen a csapat. Sajnos nem mindent pontoz a rendszer. Lehet, hogy pl. nem sebzel sokat, de a folyamatos tűzesőddel nyugtalanítod az ellenfelet, plusz ott vannak a gyújtások, amiből azért jó sebzés is kijöhet. Nekem ugyan nincs amerikai rombolóm, de szovjettel főleg az ágyúk játszanak. Én itt azt tapasztalom, hogy 1:1 rombolónál minden % és skill számít az ágyúknál, túlélésnél. Itt általában mérlegel az ember, lőjek rá torpedót? Ha átváltok, célzok, akár 2-3 ágyú szalvónyi időt is vesztek. A torpedóm esetleg betalál, ő rögtön meghal, de esetleg én is, amíg a torpedóra figyeltem. Ha inkább pontosan nagy tűzgyorsasággal lövöm, modulokat veszt, lassul, kigyullad, talán érdemesebb ilyenkor leszarni a torpedókat, ő próbálkozzon csak, látni ha erre készül. +Általában én is a füstre esküszöm, de a szovjet ágon felső tierben bejön az életerő gyógyítás, és ha rombolókkal harcolsz, az felbecsülhetetlen, az itt szerzett sebeket visszagyógyítod. (Nem is arra való, hogy cirkálónak ugorj neki, és pillanatok alatt óriási sebzéseket benyelj, bár a Khaba már némi páncéllal is rendelkezik :) ) Persze cserébe nincs füst, szar ügy, de esetleg lehet társulni "füstös" rombolóval.
Egyébként ha amerikai rombolóval akadok össze, a szovjet azért többnyire megeszi. A szovjet lövedék sokkal gyorsabb, laposabb, ezért középtávolról le lehet az amcsikat véreztetni. Teljesen közelről ez már nem annyira egyértelmű, de ha van HP töltőm, akkor azt is többnyire nyerem.

A kapitányi skillek sajnos szarul vannak megcsinálva szerintem, persze értem én, hogy kell nekik a bevétel az újraskillezésből :), de ez azért eléggé korlátozza az embert. Én valahogy úgy csináltam volna meg, hogy bármikor átskillezhetsz, és rövid ideig lenne egy büntető %, de nem vészes, 10-20% körüli, ami pár csata után megszűnne ("a kapitány újra felidézi a tanultakat"). Vagy lehetne egy kapitánynak max 1-2 +skill beálítása, amit váltogathatna. Mert bár a WG szempontjából érthető hogy így van, de abszolút irreális, hogy a kapitány csak valutáért emlékezik :) Na jó, van már kapitányi elit XP is erre, de ez azoknak jó, akiknek már több 19-es kapitánya van és ömlik az elit xp (de még ekkor is kényelmetlen újra beállítani mindent, megjegyezhetne egy-két template-et a program).

Bár egyébként néha úgy érzem, valahogy mégis pontozza a rendszer, ha teszel a győzelemért, és nem sebzel sokat. Itt van egy szakaszos Tashkent játék, ahol kevés a sebzés, de próbáltunk nyerni-támogatni a csapatot, szóval valamiért viszonylag sok alap XP-t is adott a game. (csak egy foglalás van benne)

shot-17.11.27_20.44.11-0685.jpg


shot-17.11.27_20.43.58-0414.jpg
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Köszönetet mondtak: Mcarthur73, leopardusz, Jaszon

Amerikai rombolók 1 hónapja 2 hete #47243

  • leopardusz [T-F-K]
  • leopardusz profilkép
  • TÁVOL
  • Fregattkapitány
  • Hozzászólások: 2104
  • Köszönetek száma: 1069
Na ja, én 30.000et sebeztem akkor mégis ott voltam az ötödik helyen, te 40et az első helyen... Pedig csatahajóval jóval 100 fölött kell teljesiteni ilyesmihez.

Amúgy azok a mocsok ruszki DDk tényleg op ágyúplatformok :dry: :P látszik h saját hajók. A lövedékeik hatalmasan gyorsak, pillanatok alatt célban is vannak, lapos szögben mennek, hatalmasakat sebeznek. Látom a Schorssal is, mit jelent ruszki hajót használni (erre mondtam, h várom már az op ruszki csatahajókat... :lol: ).
Az amcsi DDk olyan magasról ejtik le a lövedéket h 5 km felett tényleg nem lehet már tűzpárbajt vivni más rombolóval, még japánnal sem, mert hiába van a fölényes tűzgyorsaság, a lövedékek több mint fele egy szögben haladó rombolót már nem tud eltalálni. Sztem még a japán romboló is szétveri, hiszen annak is pontosak a lövedékei, gyorsak s laposan érkeznek. Egy ruszki darabról nem is beszélve.
Mikor csatahajót lövök a Flecsivel, félórát állok és nézem, ahogy a lövedékek sora csak lebeg a hajó fölött és le nem esik, az istennek se... :angry: :sick:
Uh amint megvan a pont, erre is torpedótöltés gyorsitó lesz, de nem baj, szeretem a törpöket... :lol:
Utolsó szerkesztés: 1 hónapja 2 hete Írta: leopardusz.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Köszönetet mondtak: Rallyefan81, BigaC, Jaszon

Amerikai rombolók 1 hónapja 2 hete #47267

  • metalrobi [HNF]
  • metalrobi profilkép
  • TÁVOL
  • Főtörzsőrmester
  • Hozzászólások: 115
  • Köszönetek száma: 63
Ha annyira OP lenne a ruszki DD, mindenki azzal menne. Meg van az ellenszerük, sárkány ellen sárkányfű :)
Máshogy harcolunk radaros, hydrós, és ezekkel nem rendelkező hajó ellen. Talán pont azért tartom a Gearinget a legjobb 10-es DD-nek, mert több játékstílusban, szerepkörben is jó.
A nagy távon magas röppályás lövedék pedig azért nem zavar, mert nem lövök messzire, ez nem csatahajó :)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Köszönetet mondtak: leopardusz

Amerikai rombolók 1 hónapja 2 hete #47269

  • BigaC [T-F-K]
  • BigaC profilkép
  • TÁVOL
  • Fregattkapitány
  • Hozzászólások: 2479
  • Köszönetek száma: 1574
természetesen nem OP.. legalábbis gyakran kerül olyan helyzetbe is, ahol nem az :)
pl. nemrég volt Epicenter pálya és Kievvel voltam.. itt a taktika és a csapat azt kívánja, hogy a rombik legyenek minél jobban középen, foglalják el és tartsák, de a Kievvel és más szovjet rombolókkal az ilyen felállásnál a legszarabb spot táv miatt hamar vége a dalnak, főleg ha van pár radaros cirkáló is az ellenfélnél. másrészről a szovjet rombik nagy előnye még a végsebesség (zászlóval-turbóval akár 47-48 csomóval mennek), amit az epicenter közepén nem nagyon lehet kihasználni.
tier 7-8-tól ők inkább támogató-zavarkeltő ultrakönnyű-cirkálók és úgy is kell velük játszani. ezt persze sokan nem értik, és azonnal cap-ra szólítják őket, ami nem az erősségük (olyan is van, hogy kevés 1-2 csak a romboló, ilyenkor nincs is más lehetőség, kell a spot-foglalás). Tashkent az összes skillel 15km-re is ellő, és talál is, őt eltalálni ilyen távból szinte lehetetlen, ha teljes sebességgel repeszt kis irányváltásokkal.
egyébként az amerikai rombolók azért jól ismerik a szovjetek hátrányait-előnyeit, és sok bosszúságot tudnak okozni :) pl. spotolnak, hogy én még ne lássam őket, és rámhívnak 1-2 ügyes cirkálót :)
majd lehet, hogy el is kezdem az amerikai ágat, de előszőr a 2. szovjet és a német fát viszem végig, a japán már egy ideje megvan, kis csalódással a Shimát illetően :)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Köszönetet mondtak: leopardusz, Jaszon

Amerikai rombolók 1 hónapja 2 hete #47271

  • metalrobi [HNF]
  • metalrobi profilkép
  • TÁVOL
  • Főtörzsőrmester
  • Hozzászólások: 115
  • Köszönetek száma: 63
Valóban sokan nem tudják, hogy melyik DD milyen szerepben jó, és ezzel sok reportot össze lehet szedni :).
Egyébként amcsi/német DD-vel jól lehet vadászni az oroszokra, csak ki kell várni, amíg olyan helyzetbe kerül, amikor felfedheted magad. Közelharcban a mozgékonyságot kihasználva nagy esély van a levadászásukra, főleg, ha a korábbi spot miatt nem full HP-s az orosz :).
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Köszönetet mondtak: Jaszon
Az oldal motorja a Kunena fórum

Aktuális akciók, küldetések

Fórum hozzászólások

Hasznos oldalak

Cikk hozzászólások