Technikai problémák

Több
5 éve 2 hónapja #57682 Írta: Groszfater
Groszfater válaszolt a következő témában: Technikai problémák
CRASH-Hibához:
Utánaolvastam, Directx hiba! A windows a 12-re frissített és a wows 11-gyel megy max.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
5 éve 2 hónapja #57686 Írta: leopardusz
leopardusz válaszolt a következő témában: critical error
Automatikus frissitéseket kikapcsolni! :P

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
5 éve 2 hónapja #57694 Írta: pocak75
pocak75 válaszolt a következő témában: critical error
Haly, a tömörített textúrákat nem lehet letölteni pedig ki akartam próbálni.Te hogy csináltad?

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
5 éve 2 hónapja #57697 Írta: Grievous
Grievous válaszolt a következő témában: Technikai problémák
Aslain packot rakd fel, ott benne van a listában.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
5 éve 2 hónapja #57699 Írta: Groszfater
Groszfater válaszolt a következő témában: Technikai problémák
Felraktam a linket a Dühöngőbe!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
5 éve 2 hónapja #57774 Írta: Ghostsaker
Ghostsaker válaszolt a következő témában: Technikai problémák
Sziasztok!

Ilyen technikai jellegű problémával ti már találkoztatok ? Mi lehet a megoldás?

A klántársam ás barátom (DonTiti a felhasználó neve a játékban) a hét elején kapott egy e-mail a "kedves" WG support Team-től, hogy valamilyen bejelentkezési kavarás miatt zárolták az accountját, és bizonyítsa, hogy az övé. a Sztori röviden:


Kedves WOWS játékosok!

Nem szoktam posztolgatni, de úgy vélem muszáj elmondanom a (jelenleg is folyó) szánalmas, sajnálatos, szarkasztikus történetem:
- Négy napja kezdődött. Nem tudtam belépni a WoWs-ba. Írtam a support team-nek, bízva, hogy megoldják. Elértem a WoT support csapatot (Mi a f*sz?) írták, hogy „unusual login” volt és ezért az én védelmem érdekében lezárták az account-om. Kérték küldjek 2018-as (Mi a f*sz megint?) számlakivon atot az utalásról és adjak meg mail címet amihez köthetik az accountom majd….
- Nosza passzoltam nekik egy FRISS vásárlásról szóló igazolást amit ők adtak (decemberi volt) erre nem jó nekik mert nem banki kivonat. Mi a f*sz???? Ők adták igazolásként és NEM JÓ??? Gondoltam megkérdezem amíg szórakoznak velem addig mi lesz a prémium napjaimmal, kieső idővel (ranked, kellene a steel a flinthez) és mi a fene volt az a bizonyos unusual log in.
- Nosza be a bankba csinál netbank, csinál kép a banki pénzmozgás rájuk eső részéről, külön kiemelve a WG-s utalást…
- Erre megjön a válasz nem jó, mert nincs legalább 6 hónapos… (Itt már bőszen emlegettem minden felmenőjüket, gondolhatjátok…) Külön slusszpoén elköszönt a supportos: „I wish you a nice day and fun on the Battlefield.” No comment…. Ja a kérdésemre nem kaptam választ…
- Újabb kör: Passzoltam nekik 4 banki képet különböző utalásokról…. Külön ügyelve, hogy legalább hat hónaposak legyenek…
- Válasz: Amit küldtem az nem fizetési információ, olyant küldjek amit tudnak kötni a DonTiti accountomhoz. MI A FENE? Azt hogyan, a bank nem játékbeli névhez kötik az utalást!!!! Ez egy banki számlakivonat rész amit küldtem! JÉZUSOM! Slusszpoén elköszönés a supportostól: „I wish you a wonderful day and much success on the battlefield!”
- Sokadik kör: Mellékeltem egy rakás igazolást, amiket ők adtak, ha jól emlékszem ugyanazokról a befizetésekről amikről előzőleg adtam banki kivonat másolatot…. Szerintem sejtitek a választ…
- Ez amit mellékeltem egy vásárlási jóváhagyás csupán nem banki igazolás…. Viszont megválaszolták a kérdésemet: Már 25 napja nincs prémiumom…. MIIII???? A legszebb dolog amit írt a (bölcs és okos supportos /szarkazmus/ „Feel free to remove all information that is not related to Wargaming. Mi a fene? Tehát kiszedek mindent ami nem rájuk tartozik (Bankszámla adatok, név, összes már utalás stb, stb az nekik jó???? Akkor semmit sem bizonyítok b****a meg!)
Jelenleg várom az utolsó levelemre a válaszukat amiben finoman (igyekeztem tényleg) leírtam, hogy nincs mit adnom, mert nem tudok belépni az oldalra sem, hogy onnan adjak nekik másolatot, mellesleg már ott van náluk minden adat ami ahhoz kell, hogy ellenőrizzék az utalásokat és visszaadják azt amit blokkoltak, nem csak sablon leveleket kellene küldözgetniük…

Köszönöm, hogy elolvastátok!

Don Titi

Ma reggeli fejlemény: (miután 4-5 különböző supportos írt vissza arra a ticket-re) egy újabb supportos azt írta, hogy sajnos nem tudnak segíteni, mert nem tudta bizonyítani, hogy övé az account, és ez a ticket le lesz zárva...

Na erre varjatok gombot...

Ha valaki tud megoldást, egyéb segítséget, örömmel fogadjuk.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: hadtjuk

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.260 másodperc

Fórum hozzászólások

  • Nincs üzenet

Please publish modules in offcanvas position.

Ez a weboldal sütiket használ annak biztosítására, hogy Ön a lehető legjobb élményben részesüljön oldalunkon.