- Köszönetek: 175
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Javulnak bizony.. Nézz be az örömködőbe,az előbb tetten fel a Zao-t.De már a többi is jobb lesz a Furunál.Minden ágon vannak ratyik szerintem,ezeken túl kell lépni.Shogun írta: Ez a Furutaka valami okádék, mennyire rossz... mivel a többi japán cirkáló is ilyen, ezért a többi is hasonlóan ratyi lesz vagy azok valamilyen fura módon javulnak valamelyest?
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Shogun írta: Ez a Furutaka valami okádék, mennyire rossz... mivel a többi japán cirkáló is ilyen, ezért a többi is hasonlóan ratyi lesz vagy azok valamilyen fura módon javulnak valamelyest?
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
vonKurz írta:
Shogun írta: Ez a Furutaka valami okádék, mennyire rossz... mivel a többi japán cirkáló is ilyen, ezért a többi is hasonlóan ratyi lesz vagy azok valamilyen fura módon javulnak valamelyest?
a Furu, az rettenetesen xar hajó volt. legendásan xar.meg németben a Karlsruhe.
én még vele toltam, és hatalmas megkönnyebülés volt az Aoba, ugyanakkor a rossz hír, hogy buffolták.
én nem játszottam a buffolt verzióval, de most ahogyan a paramétereit nézegetem nem látom rossznak.
36 fokkal fordul a torony, ez japán betegség, kell az expert marksman. 12km spot távolság, nagyon jót tesz neki az álca skill, azzal lemegy 11 alá, de a 12-vel se mondanám tier5-ben katasztrófának.
az Aoba/Myoko ágyúit kapja, 6*1 helyett 3*2-s verzióban, azok meg nagyon jó kis ágyúk.
ha oldalt áll, akkor tutira citadellát tol neki minden, de valójában nincs olyan cirkáló, meg BB se igazán, aki bírná oldalról
34,5 csomót tud, gyorsabb azon a szinten mindenkinél, nincs 6 sec a rudder time, +10km-s torpedók.
a paraméterei alapján kimondottan erősnek tűnik, pontosan mi a problémád vele ?
japánoknak pontosak az ágyúi, nem szigetek közt kell velük tolatgatni, arra nem valók.
full gázon 12-14km-ről HE-vel csipegetni, ha valaki nagyon oldalt áll, akkor AP, amugy meg "incoming fire alert"-l elkanyarodni a válasz elől. működnie kell...
ui, reméllem nem stock a hajó, mert stock hajót kár ekézni, pláne ilyen erősen
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
vonKurz írta:
Shogun írta: Ez a Furutaka valami okádék, mennyire rossz... mivel a többi japán cirkáló is ilyen, ezért a többi is hasonlóan ratyi lesz vagy azok valamilyen fura módon javulnak valamelyest?
a Furu, az rettenetesen xar hajó volt. legendásan xar.meg németben a Karlsruhe.
én még vele toltam, és hatalmas megkönnyebülés volt az Aoba, ugyanakkor a rossz hír, hogy buffolták.
én nem játszottam a buffolt verzióval, de most ahogyan a paramétereit nézegetem nem látom rossznak.
36 fokkal fordul a torony, ez japán betegség, kell az expert marksman. 12km spot távolság, nagyon jót tesz neki az álca skill, azzal lemegy 11 alá, de a 12-vel se mondanám tier5-ben katasztrófának.
az Aoba/Myoko ágyúit kapja, 6*1 helyett 3*2-s verzióban, azok meg nagyon jó kis ágyúk.
ha oldalt áll, akkor tutira citadellát tol neki minden, de valójában nincs olyan cirkáló, meg BB se igazán, aki bírná oldalról
34,5 csomót tud, gyorsabb azon a szinten mindenkinél, nincs 6 sec a rudder time, +10km-s torpedók.
a paraméterei alapján kimondottan erősnek tűnik, pontosan mi a problémád vele ?
japánoknak pontosak az ágyúi, nem szigetek közt kell velük tolatgatni, arra nem valók.
full gázon 12-14km-ről HE-vel csipegetni, ha valaki nagyon oldalt áll, akkor AP, amugy meg "incoming fire alert"-l elkanyarodni a válasz elől. működnie kell...
ui, reméllem nem stock a hajó, mert stock hajót kár ekézni, pláne ilyen erősen
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Shogun írta:
Nem stock, hanem még nincs (nem volt) megszokva
Fura, hogy 15 sec a töltés, de ahogy egyre több meccsem van vele, egyre inkább megtetszik. A repesz jól sebez és gyújt, az AP üt, csak jól találja el a másikat, a torpik meg viccesek a 10km táv miatt. Noobkodok még rendesen, de próbálkozok egyre agresszívebben játszani és van amikor bejön.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Ez a weboldal sütiket használ annak biztosítására, hogy Ön a lehető legjobb élményben részesüljön oldalunkon.